חוגגים פסח בשייט נהרות באירופה בבורגונדי ובפרובנס

10 ימים • שיט בנהרות צרפת הרון והסון הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

9 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול BPP

עיירות עתיקות יפהפיות של בתי אבן עם גגות אדומים, נטועים בתוך כרמים רחבים הנמתחים עד לאופק. זהו הנוף שנגלה לעינינו באזורי היין המפורסמים של צרפת כאשר אנו שטים בנהר הסון. העיר ליון על בתיה הציוריים, סמטאותיה היפות, צומת ההתמזגות של הנהרות הסון עם הרון, אשר מימיהם ממשיכים וזורמים דרומה ועליהם נשוט אל עבר אביניון, עירם של האפיפיורים במשך עשרות שנים ואל העיר ארל של ואן גוך והרומאים. אמת המים המרשימה "פונט דה גארד" שהובילה מים בתקופה העתיקה, אל העיר נים ממרחק של 50 ק"מ. כל זאת ועוד בשיט רגוע על נהרות הרון והסון.

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • שייט בספינת נהר יוקרתית ומפוארת ברמת 5 כוכבים
  • חדרי הספינה מרווחים - גודלם של החדרים בקומה האמצעית והעליונה כ-17.5 מ"ר
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט ארוחות גורמה ושלל פינוקים נוספים
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי ספינת הנהר 24 שעות ביממה
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה
  • שייט באגם ג'נבה
  • ביקור באזור הנפלא של שמורת הקאמרג, אזור הכולל בתוכו שטחים נרחבים שהוכרזו על ידי אונסק"ו כשמורות ייחודיות של אזורים טבעיים נרחבים

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב - ג'נבה - לוזאן - שייט באגם ג'נבה - מונטרה

נצא בטיסת בוקר אל ג’נבה העיר הצרפתית ביותר של שוויץ, השוכנת בקצהו הדרום מערבי של האגם הנושא את שמה, בסמוך להרי היורה והאלפים הגבוהים, ומהווה מקום משכנם של מוסדות בינלאומיים רבים כמו האו”ם, הצלב האדום וארגון הבריאות הבינלאומי. עם ההגעה ניסע ללוזאן העיר השניה בגודלה סביב האגם, הנחשבת לעיר היפה ביותר בשוויץ. נראה את המבנה הגותי המרהיב של הקתדרלה הצופה ממרומי הגבעה על העיר כולה ועל האגם. למרגלות הקתדרלה משתרעת העיר העתיקה עם כיכר דה לה פאלו שם נפגוש את בית העיריה עם מגדל השעון האלגנטי מהכיכר יוצאות הסימטאות היפות של העיר העתיקה. נראה את טירת סנט מייר המשמשת כיום מושב קנטון וו שלוזאן היא בירתו ואת הפארק האולימפי עם המוזיאון האולימפי שבמרכזו. משם נמשיך בנסיעה לעיירה המקסימה מונטרה עם הטיילת היפה שלאורך האגם. נהנה משיט קסום ברביירה של אגם ז’נבה במהלכו נוכל לצפות בנוף המדהים של הרי האלפים השויצרים והצרפתים ועל טירת שיון  המרהיבה בת מאות שנים ששימשה השראה לסופרים ידועי שם כמו ויקטור הוגו ולציירים רבים ביניהם דהלקרואה. בתום השיט ניסע לבית המלון. לינה באזור ג’נבה.

יום 2 ג'נבה – אנסי - ליון

לאחר ארוחת בוקר נצא בנסיעה ונעבור את הגבול לצרפת. בדרך נעצור לביקור באנסי הלוא היא פנינת האלפים הצרפתיים. אין תיאור מתאים יותר לעיר זו שכולה היסטוריה, בתים עתיקים, תעלות מים צלולים וזורמים, פרחים וברבורים. נמשיך בנסיעה לליון, העיר השנייה בגודלה בצרפת, שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הבאים. בערב נהנה ממסיבת קוקטייל וארוחת ערב חגיגית. הספינה תצא מליון במהלך הערב. לינה בספינת הנהר.

יום 3 מקון - בוז'ולה - מנזר קלוני

נעגון במקון שבדרום בורגונדי. נצא לסיור לאורך נתיב היין כאשר אנו חולפים על טירות וכרמים ונבקר במוזיאון המוקדש לכל היבטי הבוז’ולה כמותג עולמי. אחר הצהריים נבקר במנזר קלוני שם נראה את שרידי המנזר המרשימים, כנסיית מנזר קלוני הייתה המבנה הנוצרי הגדול ביותר בעולם עד לבניית כנסיית פטרוס הקדוש ברומא. לאחר ארוחת הערב, הספינה תמשיך את מסעה לשלון-סור-סון. לינה בספינת הנהר.

יום 4 שאלון סור סון - בון - נופי בורגונדי-טורנו

נתעורר בשאלון סור סון משם נצא בנסיעה לסיור בבון (Beaune), מרכז גידול הגפנים של בורגונדי. נבקר בהוטל – דיו, שהיה בית תמחוי במאה ה- 15, נלמד על גידול הגפנים ונטעם יינות בטברנה מפורסמת. נחזור לספינה לארוחת צהריים שלאחריה נמשיך בהפלגה ונצפה בנוף הקסום של בורגונדי שלאורך הנהר. בערב נעצור לזמן קצר בטורנו. לינה בספינת הנהר.

יום 5 ליון

נעגון שוב בליון ונצא לסיור בעיר. נראה את כיכרותיה האלגנטיות, בנייניה העתיקים, הרובע הישן שהוא אתר מורשת עולמי הנמצא על גדות נהר הסון ועוד כל שיותיר הזמן.  לינה בספינת הנהר.

יום 6 אביניון - פון דו גאר - אוזס – ארל

הבוקר נגיע לאביניון, גשר האבנים הישן וחומות ימי הביניים שלה שהשתמרו כמעט במלואן הפכו אותה למפורסמת בכל רחבי העולם. נראה את כיכר מגדל השעון עם בתי הקפה הרבים שלה ואת “ארמון האפיפיורים” – המתחם המרתק שהיה במאה ה-14 מקבילו של הוותיקן של ימינו.  לאחר ארוחת הצהריים ניסע אל פון דו גאר – אחד המונומנטים השמורים והמפוארים מתקופת השלטון הרומי בפרובנס. זהו גשר של אמת מים שהוקמה בשנת 19 לפנה”ס והובילה מים אל נים. נסיים בביקור בעיר הציורית הקטנה אוזס. הספינה תמשיך בהפלגה במשך הלילה. לינה בספינת הנהר.

יום 7 ארל - שמורת הקמארג- סנט מארי דה לה מר

הבוקר נערוך סיור רגלי בארל בה נתוודע אל העושר המרתק של אתרים מתקופת האימפריה הרומית, כדוגמת האמפיתיאטרון וכן נדבר על ואן גוך שהותיר את חותמו על עיירה זו. לאחר ארוחת הצהריים ניסע לביקור באזור הנפלא של שמורת הקאמרג, אזור הכולל בתוכו שטחים נרחבים שהוכרזו על ידי אונס”קו כשמורות ייחודיות של אזורים טבעיים נרחבים. זרועות נהר הרון יצרו את האזור הייחודי הזה. באזור חיים עדרי סוסים מיוחדים, לבנים, אין ספור עופות מים שונים וניתן למצוא שם גם בית חולים לעופות. באזור מגדלים אורז ומיני גפנים שונים. נמשיך לעיירה סנט מארי דה לה מר שבה שוכנת הכנסייה המבוצרת שמשמשת כמקום עליה לרגל לצוענים בזכות שרה הקדושה שהיתה המשרתת של מריה, אימו של ישו. נשוטט בין הסמטאות הציוריות ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לינה בספינת הנהר.

יום 8 שאטונף דה רון (Châteauneuf-du-Rhôn) - קניון נהר הארדש

משאטונף דה רון (Châteauneuf-du-Rhône) נצא לטיול בקניון נהר הארדש, אחד מהאתרים הגיאוגרפיים המעניינים ביותר בצרפת. במשך מיליוני שנים חצבו זרמי מים ערוץ זה המגיע במקומות מסויימים לעומק של 300 מטרים דרך אבן גיר. ניסע לאורך הנהר ונראה את פון דאר (Pont d´Arc) המפורסם – גשר אבן שהפך לסמל עבור חבל ארדש. את הספינה נפגוש בלה פוזין. בערב אחרון זה של ההפלגה, הקפטן יזמין את כולם לארוחת ערב מיוחדת. לינה בספינת הנהר.

יום 9 ליון – פונטיין דה ווקלוז - אקס אן פרובנס

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר ונשים פעמינו למארסיי, בדרכנו, נעצור לביקור בפנינת עמק הווקלוז-עמק סגור מוקף רכסי הרים מכל צידיו (Vallis clausa), פונטיין דה ווקלוז (Fontaine de Vaucluse). פה, במקום, נובע נהר הסורג הנשפך לרון ומעיין מים צלולים וקרים זורם לכל אורך העיירה הקטנטונת שהזמן עצר בה מלכת. נוכל לראות את גלגל טחנת המים ששימש בעבר לייצור ניר וכן נלך לנביעת הנהר ונהנה מנופי המעיין לאורך הדרך. משם, נמשיך בדרכנו דרומה ונעצור בעיר ‘המעיינות החמים’ אקס אן פרובנס שהייתה בעבר עיר הבירה של מלכות פרובנס ובה גדלו והשאירו חותמם הצייר פול סזאן והסופר-עיתונאי אמיל זולא. נראה חלק מהמזרקות שמעטרות כמעט כל פינה בעיר ולא בכדי העיר מכונה ‘עיר אלף המזרקות’. נבקר בעיר העתיקה על כל פינות החמד שבה וכן בשדרות מיראבו המתהדרות בבתי הדירות-ארמונות מהמאה ה 16 ואילך. לינה באזור מארסיי.

יום 10 מארסיי - תל אביב

בשעות הבוקר המוקדמות ניסע לשדה תעופה במארסיי ממנו נצא בטיסה ישירה לתל אביב.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ג'נבה 4:40 שעות
מארסיי תל אביב 3:55 שעות

אביניון

ליון

הרצאה בנושא: אבני חן לאורך נהרות הרון והסון בהנחיית מדריכת הטיולים אריאלה פלד

מטיילים ממליצים

"אנחנו לאט, לאט מעכלים: את הגפנים,התעלות והאגמים.. נעמתם לנו מאוד, נשמח להצטרף אליכם שוב בשנה הבאה הבאה עלינו לטובה"
רותי יצחקי

"בקרנו במקומות ובאתרים מיוחדים, שטנו בספינה חדשה ומפנקת, האוכל גורמה והקבוצה נחמדה ומוצלחת. לנו זה כבר השייט הרביעי וזה אומר הרבה"
נפתלי ויטמן

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
BPP01 (פסח) 24/04/2024 03/05/2024 €3970 €1060

מלא

08/04/2024 >> ירון זיו מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 299 € לאדם בחדר זוגי, 488 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - ג'נבה, מארסיי - תל אביב.
  • לילה בבית מלון באזור ג'נבה בדרגת 4 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • לילה בבית מלון באזור מארסיי בדרגת 4 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • ארוחות גורמה במהלך השייט - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב.
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • כל הארוחות בספינת הנהר מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום במהלך השהות בספינה.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה במהלך השהות בספינה.
  • טיפים לנותני השירותים (למעט בספינה בה יש לשלם €60 לאדם לכלל ההפלגה).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע הסיורים והעברות.
  • מיסי נמל (עשויים להשתנות).
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • חברת השייט וחברת "בשביל הזהב" שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.
  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע בספינת הנהר המפוארת Amadeus Provence של חברת Luftner
  • ביקור בלוזאן, העיר היפה ביותר בשוויץ
  • ביקור בעיירה מונטרה השוכנת לחופו של אגם ג'נבה, כולל שייט באגם
  • ביקור באנסי הלוא היא פנינת האלפים הצרפתיים
  • ביקור במנזר קלוני במקון שבדרום בורגונדי
  • ביקור בשמורת הקמארג - אזור הכולל שטחים שהוכרזו על ידי אונסק"ו כשמורות ייחודיות של אזורים טבעיים
  • הרובע הישן בליון - אתר מורשת עולמי הנמצא על גדות נהר הסון
  • כיכר מגדל השעון ו"ארמון האפיפיורים" באביניון
  • פון דו גאר – אחד המונומנטים השמורים והמפוארים מתקופת השלטון הרומי בפרובנס
  • האמפיתיאטרון בארל
  • ביקור בעיירה העתיקה סנט מארי דה לה מר
  • ביקור בפנינת עמק הווקלוז-עמק סגור מוקף רכסי הרים מכל צידיו, פונטיין דה ווקלוז (Fontaine de Vaucluse).

על הספינה

Amadeus Provence

ספינת הנהר MS Amadeus Provence של חברת Lueftner Cruises היא ספינת פרימיום מפוארת וחדשה שהושקה באפריל 2017. הספינה שטה בצרפת על נהרות הרון והסון, כל החדרים החיצוניים בה כוללים חלון פנורמי גדול הנפתח כלפי מטה. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, חדר כושר, מספרה, חנות מתנות, מעלית ובריכה בסיפון העליון.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  ליון
אפריל 16°
מאי 22°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

חוגגים פסח בשייט נהרות באירופה בבורגונדי ובפרובנס   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

10 ימים • שיט בנהרות צרפת הרון והסון
לוגו של וואטסאפ